Cena dopravy v rámci České Republiky:

při nákupu zboží do částky 2.999,- Kč včetně DPH činí výše dopravného 100,- Kč

při nákupu zboží nad 3.000,- Kč včetně DPH je dopravné ZDARMA

Cena dopravy na Slovensko:

Při nákupu zboží do částky 4.999,- Kč včetně DPH činí výše dopravného 250,- Kč

Při nákupu zboží nad 5.000,- Kč včetně DPH je dopravné ZDARMA

 

 

 

Doprava PPL

 

Soukromá adresa B2C - výhody využití přepravní služby PPL

Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8-18 hodin.

Můžete si zvolit Večerní doručení a to od 17-21 hodin - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete  zde.

Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.ppl.cz

Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz. Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky.

 

Platba platební kartou:

Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.

Tuto službu lze využít u produktu Soukromá adresa a Soukromá adresa – Večerní doručení pro platbu doběrečného. Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.

O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

 

Export Slovensko:

- doručení do 48 hodin po převzetí pouze na firemní adresy

- je možné sledovat cestu zásilky na Internetu na webové stránce www.ppl.cz

 

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

 

Česká pošta

Dodání Obchodního balíku garantuje pošta nejpozději následující pracovní den po dni podání. Balíky větších nebo nepravidelných rozměrů (neskladné) jsou dodány nejpozději druhý pracovní den po dni podání. V Obchodním balíku lze přepravovat věci do hodnoty 100.000 Kč. Za Obchodní balík Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. Udané ceny.

 

Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné následující den po dni podání zásilky. Informace je možno získat dvěma způsoby:

 

    Sledujte zásilku v systému naší služby Sledování zásilek (Track & Trace) http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php 

    Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte naši bezplatnou telefonní linku 800 177 889.

 

GLS

Doručení

Při doručení předává řidič vozidla adresátovi pečlivě zabalený, přesně a čitelně adresovaný balík. Řidiče není možno nechat při doručování čekat; v případě, že bude zdržován, může být doručování přerušeno.

Balík bude vydán proti podpisu adresátovi nebo osobám, o nichž se dá podle okolností předpokládat, že jsou oprávněny balík převzít. Především jsou to osoby přítomné v místě adresáta a též osoby, které disponují plnou mocí.

Doručení zásilky adresát potvrzuje svým podpisem na formuláři, který vystavila GLS. Řidič vozidla při podpisu požaduje i jméno přejímajícího, které zanese k ostatním údajům pomocí ručního skeneru; následně je možno vyhledat jméno příjemce z elektronických nebo telefonických informací o balíku.

Až po vyplacení zásilky (jde-li o dobírku) a podepsání dokladu o doručení může adresát krabici otevřít, resp. zkontrolovat její obsah.

Sledujte zásilku v systému naší služby Sledování zásilek (Track & Trace)

http://online.gls-czech.com/search_stat.php